close

Maroon 5 - Maps  

 

 

 

 

 

I miss the taste of a sweeter life
我想念那時甜蜜的回憶

I miss the conversation
也想念那甜言蜜語

I'm searching for a song tonight
為了找首適合這夜晚的歌

I'm changing all of the stations
我轉遍所有的音樂頻道

I like to think that, we had it all
我喜歡想著關於我的的一切

We drew a map to a better place
我為未來畫了一張藍圖

But on that road I took a fall
但你卻把我拋下

Oh baby why did you run away?
噢 寶貝 為何離開我

I was there for you
我曾一直陪在你身邊

In your darkest times
當你迷失自我時

I was there for you
我曾緊緊守護著你

In your darkest nights
在你無助時

But I wonder where were you
但我想知道你在哪

when I was at my worst down on my knees
當我在人生低潮時

And you said you had my back
你說你會在我身邊支持我

so I wonder where were you
所以我想知道你在哪裡

When all the roads you took came back to me
是你踏進我人生的道路


So I’m following the map that leads to you
我跟隨著這張地圖試著找到妳

The map that leads to you
那地圖引領著我去找尋你

Ain’t nothing I can do
我別無選擇

The map that leads to you
那地圖引領著我去找尋你

Following, following, following to you
跟隨 跟隨 跟隨到妳身旁

The map that leads to you
那地圖引領著我去找尋你

Ain’t nothing I can do
我別無選擇

The map that leads to you
那地圖引領著我去找尋你

Following, following, following
跟隨 跟隨 跟隨

I hear your voice in my sleep at night
我在夢中又聽到妳的聲音

Hard to resist temptation
沒有辦法抵抗

Cause something strange has come over me
有股壓抑不著的情緒攏照著我

Now I can’t get over you
我沒有辦法忘記妳

No, I just can’t get over you
不,就是無法忘懷

I was there for you
我曾一直陪在你身邊

In your darkest times
當你迷失自我時

I was there for you
我曾緊緊守護著你

In your darkest nights
在你無助時


But I wonder where were you
但我想知道你在哪

when I was at my worst down on my knees
當我在人生低潮時

And you said you had my back
你說你會在我身邊支持我

so I wonder where were you
所以我想知道你在哪裡

When all the roads you took came back to me
是你踏進我人生的道路

o I’m following the map that leads to you
我跟隨著這張地圖試著找到妳

The map that leads to you
那地圖引領著我去找尋你

Ain’t nothing I can do
我別無選擇

The map that leads to you
那地圖引領著我去找尋你

Following, following, following to you
跟隨 跟隨 跟隨到妳身旁

The map that leads to you
那地圖引領著我去找尋你

Ain’t nothing I can do
我別無選擇

The map that leads to you
那地圖引領著我去找尋你

oh oh oh

oh oh oh

ya ya ya

ah ah ah


I was there for you
我曾一直陪在你身邊

In your darkest times
當你迷失自我時

I was there for you
我曾緊緊守護著你

In your darkest nights
在你無助時

I was there for you
我曾一直陪在你身邊

In your darkest times
當你迷失自我時

I was there for you
我曾緊緊守護著你

In your darkest nights
在你無助時


But I wonder where were you
但我想知道你在哪

when I was at my worst down on my knees
當我在人生低潮時

And you said you had my back
你說你會在我身邊支持我

so I wonder where were you
所以我想知道你在哪裡

When all the roads you took came back to me
是你踏進我人生的道路


So I’m following the map that leads to you
我跟隨著這張地圖試著找到妳

The map that leads to you
那地圖引領著我去找尋你

Ain’t nothing I can do
我別無選擇

The map that leads to you
那地圖引領著我去找尋你

Following, following, following to you
跟隨 跟隨 跟隨到妳身旁

The map that leads to you
那地圖引領著我去找尋你

Ain’t nothing I can do
我別無選擇

The map that leads to you
那地圖引領著我去找尋你

Following, following, following
跟隨 跟隨 跟隨

 

arrow
arrow

    a1b2c3d4506 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()